Субсидія необхідна українцям, щоб зменшити колосальні суми у платіжках за комуналку. Подати на призначення виплати можуть усі, але отримати субсидію може лише частина українців.
Але бувають ситуації, коли виплату призначено, але її не виплачують. До Пенсійного фонду звернулася українка зі скаргою, що їй не виплатили субсидію, хоча на порталі показує, що їй було призначено виплати.
Тому вона попросила фахівців порадити, куди їй треба звернутись.
"На сайті ПФУ є інформація про призначення субсидії на жовтень, але вона мені не виплачена. Куди можна звернутися і дізнатися про причину невиплати?"
Нові правила мобілізації: кого забере ТЦК у вересні та про які зміни варто знати
Кінець "бусифікації"? Що зміниться в мобілізації
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Банки встановлять контроль за рахунками пенсіонерів: кому ПФУ може припинити виплати
Експерти зазначили, що з'ясувати причини невиплати субсидії можна кількома способами.
Як зв'язатися зі спеціалістами ПФУ:
1) Зателефонувати за гарячою лінією Фонду у своєму регіоні. Номери дзвінків можна знайти на сторінці ПФУ у вашій області або у відкритих джерелах.
2) Дізнатись причину невиплати можна і в контакт-центрі. Для цього потрібно просто зателефонувати цим телефонам:
0800-503-753
044-281-08-70
044-281-0871
3) Проконсультуватися з фахівцями можна особисто. Для цього зверніться до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду.
Нагадаємо, що змусять пройти перевірку: хтось може втратити пенсію за новими правилами.
Раніше ми повідомляли про перевірку одержувачів субсидій: кому можуть скасувати виплати на комуналку.
Також стало відомо, що українцям "перепишуть" субсидії: змінені правила розрахунку та допомогу новим категоріям на 2025 рік.