Субсидія необхідна українцям, щоб зменшити колосальні суми у платіжках за комуналку. Подати на призначення виплати можуть усі, але отримати субсидію може лише частина українців.

Але бувають ситуації, коли виплату призначено, але її не виплачують. До Пенсійного фонду звернулася українка зі скаргою, що їй не виплатили субсидію, хоча на порталі показує, що їй було призначено виплати.

Пенсійний фонд. Фото: скрін youtube

Тому вона попросила фахівців порадити, куди їй треба звернутись.

"На сайті ПФУ є інформація про призначення субсидії на жовтень, але вона мені не виплачена. Куди можна звернутися і дізнатися про причину невиплати?" питає українка

Популярні новини зараз

Пенсіонери втратять надбавки: кого торкнеться у першу чергу

"Навіщо вчитись, якщо завтра мобілізують": молодь масово ігнорує вступ до вишів

Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення

Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні

Показати ще

Експерти зазначили, що з'ясувати причини невиплати субсидії можна кількома способами.

Як зв'язатися зі спеціалістами ПФУ:

1) Зателефонувати за гарячою лінією Фонду у своєму регіоні. Номери дзвінків можна знайти на сторінці ПФУ у вашій області або у відкритих джерелах.

2) Дізнатись причину невиплати можна і в контакт-центрі. Для цього потрібно просто зателефонувати цим телефонам:

0800-503-753

044-281-08-70

044-281-0871

3) Проконсультуватися з фахівцями можна особисто. Для цього зверніться до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду.

Звернення до Пенсійного фонду. Фото: скрін Фейсбук

Відповідь ПФУ. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, що змусять пройти перевірку: хтось може втратити пенсію за новими правилами.

Раніше ми повідомляли про перевірку одержувачів субсидій: кому можуть скасувати виплати на комуналку.

Також стало відомо, що українцям "перепишуть" субсидії: змінені правила розрахунку та допомогу новим категоріям на 2025 рік.