Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей, намагаючись поповнити карткові рахунки через термінали. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українець поділився, що намагався покласти на свою картку значну, як для нього, суму – 8 тисяч гривень. Проте термінал ПриватБанку раптово вимкнувся ще до підтвердження операції. У результаті гроші просто зникли.
"Всунув 8 тисяч і термінал тупо згас. Підсумок ні грошей, ні поповнення. Ось таке у нас обслуговування Приватбанка. Я інвалід і для мене це великі кошти", - написав клієнт.
Українець зізнався, що розгублений через несподіваний "сюрприз" і обурився сервісом державного банку.
Гороскоп на сьогодні 5 листопада: рутина стрільців, поїздки риб та спілкування раків
Тарифи на електроенергію готуються переписати: як і коли зміняться ціни
Світла не буде, а дітей відправлять додому: школи та садки готуються закривати
Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
"Що мені робити? Вимушений звернутися до соцмережі може люди що-небудь порадять. Невже Приватбанк збагатиться за 8 тисяч", - обурився чоловік.
Представники ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та попросили вибачення за некоректну роботу термінала. Водночас клієнту повідомили, що заявку на повернення обробили успішно й кошти мають повернутися на його рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що банкомат не видав гроші, а заявку відмовилися приймати: клієнти ПриватБанку залишаються без зарплат.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк роздає подарунки у мобільному додатку: як отримати 20% знижки на гаджети та техніку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, банки безжально блокують карти українців: як не втратити гроші через помилки, про які ви могли не знати.