Компанія Yasno постачає електроенергію до кількох регіонів України. Тому вони дбають про те, щоб їхні споживачі були максимально забезпечені як потужністю, а й інформацією.
На офіційній сторінці компанії розповіли, як діяти, коли в будинку вимкнули світло.
"Світла немає, а питання є — чому воно зникло і коли з'явиться? Підготували для вас короткий алгоритм дій, який допоможе знайти відповіді"
Помилка може дорого обійтися: що змінилося у правилах передачі показників лічильників газу
Краще не беріть 500 гривень у касирів: українців попередили про небезпеку, і навіть банк не допоможе
"Київстар" безпрецедентно підвищує ціни: за що лупитимуть більше
Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження
Спочатку дізнайтеся, чи немає за розкладом планових відключень у вашому регіоні або графіки обмеження електроенергії. Зробити це можна у чат-боті компанії у Вайбері або телеграмі.
Для отримання інформації виконайте такі кроки:
1) Для Вайбера: натисніть кнопку інші сервіси – можливі відключення – виберіть свій регіон та перегляньте наявну інформацію
2) Для телеграм: головне меню чат-бота - можливі відключення - необхідна інформація по регіону
Якщо ніякої інформації про можливі відключення немає, то в компанії радять звернутися до вашого ОСББ або компанії, що управляє. Адже можливою причиною обмеження світла є локальна аварія. Відновлення електропостачання можна звернутися до оператора системи розподілу у вашому регіоні.
У Ясно нагадали, що зараз графіки відключення електроенергії не діють. Якщо щось зміниться, Укренерго повідомить про це українців.
Нагадаємо, що підвищення цін на світ є дуже небезпечним: експерт пояснив, чому це неприйнятно.
Раніше ми повідомляли про відключення світла по-новому: українцям готують кардинальні зміни.