Клієнти ПриватБанку скаржаться на надмірно нараховані відсотки за використання кредитних коштів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що їй було нараховано зайві відсотки на кредитці. За її словами, це сталося помилково ПриватБанку, проте у фінустанові просто проігнорували ситуацію і не дали жодного адекватного роз'яснення щодо ситуації.
"В жовтні місяці ПриватБанком були некоректно виведені залишки на кінець дня, при чому за декілька днів. В зв’язку з чим Банком було зайво нараховано та списано відсоток за користування кредитними коштами", - поділилася клієнтка.
Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
Фахівці "ПриватБанку" відреагували на скаргу, але заявили протилежне, що клієнтці було надано інформацію щодо скасування нарахованих відсотків. Також у фінустанові нагадали правила нарахування відсотків за кредитні кошти.
"Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду", - говориться у відповіді банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, забули картку в банкоматі: Приватбанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.
Також наш портал інформував, ПриватБанк роздає подарунки у мобільному додатку: як отримати 20% знижки на гаджети та техніку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, банки безжально блокують карти українців: як не втратити гроші через помилки, про які ви могли не знати.