При оплаті за доставку газу гроші не зараховуються на особовий рахунок споживача – проблема, з якою стикаються сотні клієнтів компанії "Газмережі".

Газовики назвали причину проблеми та розповіли, як повернути гроші, якщо при оплаті послуги сталася помилка.

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Фахівці компанії заявили, що сотні споживачів скаржаться на зарахування оплати за розподіл газу. Після проведення аналізу звернень було встановлено, що клієнти припустилися помилок під час проведення платежів.

Зазначається, що споживачі вказували неактуальні реквізити, через що гроші "губилися". Однак у таких випадках існує механізм повернення коштів.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам змусять перерахувати виплати: індексацію визнали незаконною

Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу

ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте

Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає

Показати ще

"Газмережі". Фото: скрін youtube

"При здійсненні помилкової поточної оплати на рахунок іншої організації споживачу потрібно письмово звернутись до організації, на рахунок якої були помилково оплачені кошти із заявою на повернення сплачених коштів, додати квитанцію про оплату, виписку з банку про IBAN карткового рахунку споживача для повернення коштів, копію паспорта та ІПН", - йдеться у повідомленні.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці отримають "одноразові" платіжки від газовиків: за що доведеться доплатити.

Також наш портал інформував, рахунки від "Нафтогазу" можна оплачувати з великою вигодою: як уберегти гроші в гаманці.

Крім того, ми писали, українці отримують космічні платіжки за газ: як уникнути завищених сум та відключень серед зими.