Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов'язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Штрафів від ТЦК стане значно більше: ухилянтів "задушать" грошима
ТЦК вимагає сувору звітність: чекають дані на людей та машини
Пенсіонерів ощасливлять допомогою: заплатять по 4000 гривень
Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов'язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифний "армагедон" відстрочать? Нацбанк змінив прогноз щодо подорожчання комуналки.
Також наш портал інформував, платіжки за листопад не потішать: за які комунальні послуги доведеться заплатити більше.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, як вартість пачки цигарок: комунальники аргументували чергове підвищення тарифів.