В Україні, за даними соціологічного дослідження "Реформа профільної середньої освіти", проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, кожен другий учень 10-11 класу користується послугами репетиторів.
Це свідчить про те, що значна частина старшокласників відчуває недостатність рівня знань, які вони отримують в середній школі, для того, щоб успішно вступити до вищих навчальних закладів.
Згідно з результатами дослідження, 43% старшокласників звертаються до репетиторів, щоб покращити свої знання і підвищити шанси на успішний вступ до університету. Вони відзначають, що навчання в школі не дає їм достатніх знань для складання вступних іспитів або для підготовки до ЗНО.
7% учнів зазначають, що рішення про заняття з репетиторами прийняли їхні батьки, які вважають, що шкільне навчання недостатньо ефективне для підготовки до вступу у виші.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Серед батьків учнів 10–11 класів, 71% задоволені загальною якістю освітнього процесу в школах. Однак, тільки 57% з них задоволені рівнем знань своїх дітей, що свідчить про невідповідність між освітнім процесом та вимогами до вступу у вищі навчальні заклади.
Такі результати дослідження ставлять питання щодо ефективності реформи профільної середньої освіти. Якщо велика частина учнів відчуває потребу в додаткових заняттях, це може свідчити про недостатній рівень підготовки, що надається в рамках шкільної програми.
Таким чином, в Україні стає дедалі очевиднішою необхідність перегляду підходів до середньої освіти, аби вона відповідала сучасним вимогам для вступу до вищих навчальних закладів.
Нагадаємо, абітурієнтам приготували зміни: як проходитиме вступна компанія цьогоріч
Раніше ми розповідали, що сучасним школярам загрожує освітня катастрофа: навіть ручку в руках не втримають
Також, не влаштовує класний керівник: чи можуть учні та батьки ініціювати заміну педагога