Заплатили за спожитий газ і невдовзі побачили борг у платіжці? Такі "казуси" можуть траплятися, але це не обов'язково означає, що заборгованість справді існує. Можливі причини відмінностей у платіжках назвали у пресслужбі "Нафтогазу".

Фахівці компанії зазначили, що найчастіше проблеми з нарахуваннями трапляються через елементарні помилки споживачів.

Платіжки за газ. Фото: скрін youtube

Найпопулярніші причини:

  • неправильні показання лічильника або внесений з помилкою номер особового рахунку;
  • несвоєчасність передачі даних: у такому випадку оператор ГРМ передає не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий;
  • неоплачені вчасно рахунки – також причина додаткових сум у платіжці.

Лічильник газу. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Комунальники почнуть обходити квартири українців

Майже 300 гривень: у ПФУ розповіли, хто зі стареньких може отримати надбавку

Українцям загрожує блокування карток: стосується кожного другого - ПриватБанк зробив попередження

Мінімум 100 грн, а максимум – 1500: як і коли зміняться пенсійні виплати українців

Показати ще

У газопостачальній компанії порекомендували дотримуватись термінів передачі показників лічильника, а також не затягувати з оплатою платіжок та уважно вводити дані при проведенні платежу.

Споживачі, яким виставили заборгованість невідомого походження, можуть надіслати запит до служби підтримки клієнтів "Нафтогазу" електронною поштою: client@gas.ua.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці масово отримують "нульові" платіжки від "Нафтогазу".

Також наш портал інформував, рахунки від "Нафтогазу" можна оплачувати з великою вигодою: як уберегти гроші в гаманці.

Крім того, ми писали, перевірка газових лічильників: кого можуть оштрафувати щонайменше на 37 тисяч гривень.