Заплатили за спожитий газ і невдовзі побачили борг у платіжці? Такі "казуси" можуть траплятися, але це не обов'язково означає, що заборгованість справді існує. Можливі причини відмінностей у платіжках назвали у пресслужбі "Нафтогазу".
Фахівці компанії зазначили, що найчастіше проблеми з нарахуваннями трапляються через елементарні помилки споживачів.
Найпопулярніші причини:
- неправильні показання лічильника або внесений з помилкою номер особового рахунку;
- несвоєчасність передачі даних: у такому випадку оператор ГРМ передає не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий;
- неоплачені вчасно рахунки – також причина додаткових сум у платіжці.
Комунальники почнуть обходити квартири українців
Майже 300 гривень: у ПФУ розповіли, хто зі стареньких може отримати надбавку
Українцям загрожує блокування карток: стосується кожного другого - ПриватБанк зробив попередження
Мінімум 100 грн, а максимум – 1500: як і коли зміняться пенсійні виплати українців
У газопостачальній компанії порекомендували дотримуватись термінів передачі показників лічильника, а також не затягувати з оплатою платіжок та уважно вводити дані при проведенні платежу.
Споживачі, яким виставили заборгованість невідомого походження, можуть надіслати запит до служби підтримки клієнтів "Нафтогазу" електронною поштою: client@gas.ua.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці масово отримують "нульові" платіжки від "Нафтогазу".
Також наш портал інформував, рахунки від "Нафтогазу" можна оплачувати з великою вигодою: як уберегти гроші в гаманці.
Крім того, ми писали, перевірка газових лічильників: кого можуть оштрафувати щонайменше на 37 тисяч гривень.