Заплатили за спожитий газ і невдовзі побачили борг у платіжці? Такі "казуси" можуть траплятися, але це не обов'язково означає, що заборгованість справді існує. Можливі причини відмінностей у платіжках назвали у пресслужбі "Нафтогазу".
Фахівці компанії зазначили, що найчастіше проблеми з нарахуваннями трапляються через елементарні помилки споживачів.
Найпопулярніші причини:
- неправильні показання лічильника або внесений з помилкою номер особового рахунку;
- несвоєчасність передачі даних: у такому випадку оператор ГРМ передає не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий;
- неоплачені вчасно рахунки – також причина додаткових сум у платіжці.
"Ощадбанк" блокуватиме картки з 1 січня: хто може втратити доступ до коштів
Пенсія подорожчає часом: на українців 60+ чекає великий перегляд правил вже з 1 січня 2026 року
Пенсіонерів будуть рятувати від бідності: як зміниться система виплат
Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати
У газопостачальній компанії порекомендували дотримуватись термінів передачі показників лічильника, а також не затягувати з оплатою платіжок та уважно вводити дані при проведенні платежу.
Споживачі, яким виставили заборгованість невідомого походження, можуть надіслати запит до служби підтримки клієнтів "Нафтогазу" електронною поштою: client@gas.ua.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці масово отримують "нульові" платіжки від "Нафтогазу".
Також наш портал інформував, рахунки від "Нафтогазу" можна оплачувати з великою вигодою: як уберегти гроші в гаманці.
Крім того, ми писали, перевірка газових лічильників: кого можуть оштрафувати щонайменше на 37 тисяч гривень.