Мобільний оператор Vodafone часто радує клієнтів новинками та акціями. Однак не все так радісно та казково, адже користувачі залишаються без грошей після таких вигідних пропозицій.

Багато клієнтів скаржаться на якість зв'язку, поганий інтернет та навіть шахрайство з боку компанії. Так на офіційній сторінці оператора у Фейсбуці одна з клієнток поскаржилася на обманні дії Vodafone.

Vodafone. Фото: Youtube

За словами жінки, вона скористалася акційною пропозицією та сплатила "рік без абонплат". Клієнтка мобільного оператора заплатила 930 гривень, щоб скористатися послугами без перерв. Але, на думку жінки, її просто ввели в оману. Гроші отримали на значний період вперед, але з рахунку кошти списуються кожен місяць у такому ж розмірі як і абонплата.

"Таким чином Водафон вводить в оману споживачів, пропонуючи привабливі умови!Ганьба!" Користувач Водафон

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Представники мобільного оператора відгукнулися на скаргу клієнтки та запропонували вирішити це питання. Жінка має особисто написати в приватні повідомлення компанії та розповісти всі деталі ситуації. Що вирішила незадоволена клієнтка, залишається невідомим.

Відгук клієнтки Vodafone.Фото: скрін

Нагадаємо, що Київстар нагадав , що потрібно знати про тарифи: без зв'язку не залишитеся.

Раніше ми повідомляли про мобільний зв'язок у зимових умовах: як підготувати телефон до можливих блекаутів в Україні.

Також стало відомо, що абоненти Lifecell можуть заощадити на зв'язку до 15% як отримати знижку.