Компанія "Нафтогаз" часто публікує актуальну інформацію на своїх сторінках у соціальних мережах.
Крім цього, представники компанії відповідають і на запитання споживачів. З введенням передачі у користувачів виникає безліч питань.
Одна з клієнток газопостачальної компанії попросила пояснити, як додати фото з показниками лічильника і як саме приєднати рахунок іншої квартири.
Фахівці "Нафтогазу" пояснили жінці кілька важливих моментів, які потрібно врахувати. По-перше, для передачі показників даних через сервіс компанії послуги з постачання газу повинні надаватися однією з філій компаній. Зараз "Нафтогаз" має кілька філій у різних регіонах України.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Щоб передати показник лічильника компанії, необхідно вказати дані у друкованому варіанті. Тобто фото самого пристрою не потрібно, а достатньо вказати комбінацію цифр, що зображені в момент передачі показників. Зробити це можна у чат-боті компанії чи через особистий кабінет на сайті "Нафтогаз". Вказати дані для кількох особових рахунків можна двома способами. У чаті GASUA: окремо вказується кожен показник для відповідного особового рахунку. На сайті "Нафтогаз": 1 особистий кабінет – 1 особовий рахунок. Тому, якщо ви надаєте дані лічильника кількох домогосподарств, то для кожного потрібно створити новий кабінет. Тому можна давати не лише свої показники, а й сусідів та друзів.
Нагадаємо, що "Нафтогаз" показав, що робити за помилкової оплати за газ: як повернути гроші.
Раніше ми повідомляли, чому за своєчасної оплати може з'явитися борг: "Газмережі" дали роз'яснення.