Оператори мобільного зв'язку, швидше за все, не встигнуть до 1 лютого забезпечити автономну роботу своїх мереж протягом 10 годин при відключенні електроенергії. Про це розповів експерт із цифрової безпеки у Nadiyno.org. Павло Білоусов в ефірі "Українського радіо".

Якщо мобільні оператори не встигнуть забезпечити зв'язок без світла протягом щонайменше 10 годин, то їм загрожують штрафи. Однак ці витрати ляжуть на плечі абонентів – компанії просто підвищать тарифи.

Вишка мобільного зв'язку, скріншот: YouTube

"Оператори звісно не дуже хочуть платити ці штрафи, тому можна з впевненістю сказати, що це буде перекладено на користувачів у вигляді підвищення тарифів", - зазначив експерт.

Втім, подорожчання зв'язку й так неминуче, адже операторам треба брати кошти на модернізацію обладнання. Зрештою, витрати доведеться покривати українцям.

Популярні новини зараз

ПриватБанк без попередження блокує рахунки

Польща змінила правила в'їзду для українців

Дожити до надбавки: з якого віку пенсіонери можуть отримати спецдоплати

Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова

Показати ще

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

"Щоб забезпечити безперебійну роботу протягом 10 годин потрібні кошти. Мобільні оператори братимуть їх у материнських компаній та інвесторів, а вже потім абоненти покриють ці витрати. Інших варіантів немає", - вважає Павло Білоусов.

Експерт прогнозує, що у 2025 році слід очікувати зростання тарифів на послуги мобільних операторів у межах 20-50%.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям роздають сім-картки нового мобільного оператора: як зміниться якість зв'язку.

Також наш портал інформував, у Київстару та Vodafone з'явилася нова послуга: можна замовити номер мрії.

Крім того, ми писали, "Київстар" відключив 3G та збільшив швидкість інтернету у 17 містах: серйозні зміни на підході.