Українець спробував зняти з картки Monobank готівку, скориставшись банкоматом ПриватБанку, але в результаті залишився без копійки. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".

За словами клієнта, банкомат "Привату" не видав 20 000 гривень, але поінформував, що кошти буде повернуто на рахунок протягом 30 хвилин.

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Знімав 20 000 грн в банкоматі ПриватБанку. Однак банкомат гроші не видав і написав повідомлення, що кошти будуть повернуті протягом 30 хвилин", - поділився українець.

Коли гроші у обіцяний час не повернулися, українець звернувся на підтримку Monobank, де йому пообіцяли створити заявку на повернення та сказали, що термін очікування до двох тижнів.

Популярні новини зараз

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

За кілька днів клієнт отримав повідомлення, що термін очікування повернення коштів збільшується до 60 днів у зв'язку з правилами платіжної системи.

"Досі гроші не повернули. Коли я звертався до підтримки, мені сказали очікувати і зазначили, що кошти часто повертаються. Не рекомендую знімати кошти з картки в банкоматах, які не належать вашому банку, адже це може призвести до втрати коштів", - обурився. чоловік.

Збій у банкоматі. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank блокує рахунки і не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.

Також наш портал інформував, українка виявила "подарунок" від Привату у розмірі 89 тисяч гривень: пастка, за яку треба заплатити.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українські карти за кордоном: скільки коштує зняти готівку та як не втратити всі гроші.