Штепа також підкреслив, що деякі мобільні оператори не поспішають вирішувати проблему та не мають достатньої кількості генераторів для підтримки зв'язку під час відключень.
Раніше Президент ініціював заходи для стабілізації мобільного зв'язку, зобов'язавши операторів до 1 лютого 2025 року забезпечити 10 годин роботи своїх мереж під час відключень електроенергії. До 1 липня 2025 року не менше 75% базових станцій повинні забезпечувати чотири години зв'язку.
Компанія "Київстар" повідомила, що до другого кварталу 2025 року планує забезпечити автономну роботу 30% своєї мережі протягом 6 годин, хоча визнала, що технічно це є складним завданням.
"Уникнути відключень - неможливо": якими будуть графіки взимку
Чоловікам дали час "видихнути" до 9 листопада: що далі
10 днів без диктантів та завдань: коли в Україні школярі підуть на осінні канікули
З жовтня почнуться виплати: українці можуть готувати гаманці
Нагадаємо, заплатите на 50 гривень більше: Київстар затвердив нові тарифи
Раніше ми писали про те, що інтернету може не бути: українські провайдери пішли на крайні заходи
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" готує оновлення тарифів з 1 вересня: зв'язок стане ще дорожчим