Клієнти ПриватБанку скаржаться, що не можуть зняти готівку через банкомат. Відповідна скарга з'явилася на порталі "Мінфін".

Українець стверджує, що практично на місяць залишився без грошей через помилку у роботі банкомата. Він планував зняти з картки 20 тисяч гривень, але пристрій гроші не видав. Разом з тим, на рахунку цієї суми чоловік не виявив.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів", - поскаржився клієнт.

Банкомат "ПриватБанку". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Лікарі розкрили шокуючу правду: 8 годин сну – міф, який може нашкодити

Терміново перевіряйте свої гаманці: Нацбанк вилучає з обігу низку купюр

Пенсійний бонус: хто отримає майже 1000 гривень додатково

ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам

Показати ще

У ПриватБанку зазначили, що іноді справді бувають труднощі у роботі банкоматів. При цьому фахівці докладають усіх зусиль, щоб з'ясувати всі деталі та якнайшвидше повернути гроші, якщо вони дійсно не були зняті.

"Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти", - відповіли у банку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

Також наш портал інформував, "Ніколи не відкривайте тут рахунків!": клієнтка "Ощадбанку" стверджує, що через 7 років після закриття рахунку їй "навішують" борг.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.