Компанія "Нафтогаз" забезпечує природним газом мільйонів українців. Споживачі в свою чергу мають не лише сплачувати послуги, а й передавати показники лічильників.
На офіційній сторінці компанії, схвильована жінка задала питання, яке хвилює багатьох стареньких. Майже всі сервіси для передачі даних лічильника онлайн, то що робити, коли в пенсіонера лише кнопковий телефон. Тому жінка цікавиться за якими номерами можна передати необхідну інформацію.
"Старші самотні люди, які користуються кнопочним телефоном і не вміють послати з нього повідомлення як мають подати показник лічильника. На який номер мають дзвонити"
В компанії зазначили, що зателефонувати до Call-центру можна за 3 телефонними номерами для різних мобільних операторів:
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
066-300-2-888 - Водафон
098-300-2-888 - Київстар
093-300-2-888 - Лайфсел
Щоб з'єднатися з оператором потрібно натиснути кнопку 8. Передати показники можна і через смс-повідомлення, відправивши необхідні дані на номер 46-47.
Показники потрібні, щоб компанія могла нарахувати суму за спожитий газ. В такому випадку, споживачі сплачуватимуть спожитий об'єм природного газу та не переплачуватимуть.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, все можна виправити: в "Yasno" дали важливу пораду клієнтам
Раніше портал Знай інформував, "Тариф підвищили, а люди виїхали": в "Yasno" розповіли, чому українці можуть залишитися без світла
Також наш портал повідомляв, відключення світла за борги: в ДТЕК розповіли українцям про важливу деталь