Опалення ввімкнули вже в майже всіх будинках України. Тому важливо пам'ятати про важливі нюанси, щоб завжди бути з теплом.
В опалювальному сезоні українці найчастіше стикаються з двома проблемами. Це прогрівання лише окремих стояків в квартирі, або ж навпаки - стояки прогріваються, а от опалювальні прилади (батареї) ні. На офіційній сторінці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" розповіли, що робити аби таких ситуацій не було та до кого звертатися з такими проблемами.
1) Прогрівання лише окремих стояків
Цю проблему мають вирішувати керуюча компанія, ЖЕК або ж ОСББ. Вони мають видалити зайве повітря з системи. А якщо з'явиться необхідність, то перезапустити стояки, які не прогріваються.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
При виникненні проблеми необхідно звернутися до балансоутримувача (список вказаний вище) з відповідною заявкою. А вже протягом однією доби він має усунути порушення.
2) Стояки прогріваються, а батареї холодні
За словами експертів, за технічну справність опалювальних приладів, які знаходяться у власності, відповідає сам власник приміщення. Він зобов'язаний вчасно готуватися до опалювального періоду - прочищати, та за можливості видаляти повітря при підключенні.
Тобто, обслуговування внутрішньобудинкові системи, в тому числі і стояки має балансоутримувач. А от несправність батарей покладена повністю на власника квартири.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, нові "газові" платіжки: експерт показав, за що платитимуть українці з 1 січня 2024
Раніше портал Знай інформував, зимою буде чим грітися: українців порадували збільшенням субсидій
Також наш портал повідомляв, доставка блакитного палива: газовики пояснили, за якої умови українці можуть не платити