Зараз в Україні не діють графіки відключення світла. Попри це деякі українці змушені підлаштовуватися під планові обмеження електроенергії.
Такі заходи вимушені і застосовуються, коли на лініях проводяться ремонтні роботи, тощо. Тому, компанії повинні завчасно попереджати про планові відключення через сайт або інші форми оповіщення клієнтів.
На офіційній сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі, схвильована жінка звернулася до компанії. За її словами, світло зникає без попередження, а повідомлення про планові відключення з'являються на сайті вже після відключення електроенергії.
"Бо світло зникає, на сайті нічого, а через півгодини "планові ремонтні роботи". Якщо це план, то чому про нього ніхто нічого не знає?"
Лафа скінчилася, дострибалися: 9 причин, чому українці не отримають субсидію у 2024 році
На обліку, уточнюється, у розшуку: українцям пояснили статуси у додатку "Резерв+"
Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків
Все, що накопичували – може зникнути: клієнти ПриватБанку втрачають заощадження
Тому в неї виникло питання, чи не хоче компанія заздалегідь попереджати про наміри планових відключень.
На коментар клієнтки, відповіли й в ДТЕК. Представники компанії порадили використовувати чат-бот (в Вайбері або Телеграм) для отримання сповіщень. Для цього необхідно зареєструватися, а потім через особовий рахунок дізнаватися про відключення електроенергії в автоматичному режимі.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, без світла на кілька днів: українців попередили про 5 важливих речей на випадок блекауту – встигніть запастись
Раніше портал Знай інформував, "Як гроші здерти - перші телефонують": українка добу просиділа без світла через недбалість працівників ДТЕК
Також наш портал повідомляв, "Атаки ще не почалися, а світла вже немає": українці страждають через відключення електроенергії