Зараз в Україні не діють графіки відключення світла. Попри це деякі українці змушені підлаштовуватися під планові обмеження електроенергії.

Такі заходи вимушені і застосовуються, коли на лініях проводяться ремонтні роботи, тощо. Тому, компанії повинні завчасно попереджати про планові відключення через сайт або інші форми оповіщення клієнтів.

Електроенергія. Фото: скрін youtube

На офіційній сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі, схвильована жінка звернулася до компанії. За її словами, світло зникає без попередження, а повідомлення про планові відключення з'являються на сайті вже після відключення електроенергії.

"Бо світло зникає, на сайті нічого, а через півгодини "планові ремонтні роботи". Якщо це план, то чому про нього ніхто нічого не знає?" скаржиться жінка

Популярні новини зараз

Лафа скінчилася, дострибалися: 9 причин, чому українці не отримають субсидію у 2024 році

На обліку, уточнюється, у розшуку: українцям пояснили статуси у додатку "Резерв+"

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Все, що накопичували – може зникнути: клієнти ПриватБанку втрачають заощадження

Показати ще

Тому в неї виникло питання, чи не хоче компанія заздалегідь попереджати про наміри планових відключень.

На коментар клієнтки, відповіли й в ДТЕК. Представники компанії порадили використовувати чат-бот (в Вайбері або Телеграм) для отримання сповіщень. Для цього необхідно зареєструватися, а потім через особовий рахунок дізнаватися про відключення електроенергії в автоматичному режимі.

Звернення до ДТЕК. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, без світла на кілька днів: українців попередили про 5 важливих речей на випадок блекауту – встигніть запастись

Раніше портал Знай інформував, "Як гроші здерти - перші телефонують": українка добу просиділа без світла через недбалість працівників ДТЕК

Також наш портал повідомляв, "Атаки ще не почалися, а світла вже немає": українці страждають через відключення електроенергії