Українці обурені тарифами Ощадбанку, а саме платою за SMS-інформування. Особливо боляче це б'є по пенсіонерах, які рахують кожну копійку. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на facebook-сторінці банку.

До "Ощадбанку" звернулася українка, обурена тарифами на інформування. За її словами, людина, яка раз на місяць отримує повідомлення про нарахування пенсії, змушена платити 10 гривень.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Ощадбанк, як зробити так, щоб ви врешті решт припинили списувати щомісяця 10 гривень за смс інформування, яке фактично, в моєму випадку, я не отримую. У вас тарифи … це просто щось. Тільки вдуматись, 10 гривень за одне смс повідомлення людині про те, що вона отримала пенсію. Це просто крадіжка грошей у людей", - поскаржилася українка.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом

Оновлення даних через додаток "Резерв+": повна інструкція

В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам

Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць

Показати ще

Жінка додала, що відмовлялася від інформування та послугу за фактом їй уже не надають, проте по 10 гривень продовжують списувати.

На скаргу відповів співробітник "Ощада" та повідомив, що як альтернативу клієнти можуть підключити безкоштовні push-сповіщення чи повідомлення на email.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ніколи не відкривайте тут рахунків!": Клієнтка "Ощадбанку" стверджує, що через 7 років після закриття рахунку їй "навішують" борг.

Також наш портал інформував, в "Ощадбанку" вирішили "покарати" українців, які й так втратили свої будинки: "Неможливо відстежити..."

Крім того, ми писали, щоб усі встигли: терміни ідентифікації одержувачів соцвиплат та пенсій у "Ощадбанку" можуть продовжити.