Українцям розповіли, як повернути гроші за куплений неякісний товар, якщо цінник на нього змінився. Порадами поділилися на офіційній facebook-сторінці Головного управління Держпродспоживслужби на Одещині.
Бувають випадки, коли людина купує якийсь товар і вона виявляється неналежною якістю. У такому разі споживач може розраховувати на заміну товару чи повернення коштів.
Як відбувається повернення коштів?
Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, продавець зобов'язаний повернути покупцю повну суму, яка вказана в розрахунковому документі.
Якщо вартість товару збільшилася, то споживач має право отримати велику суму, тобто ту, що вказана на ціннику.
Кінець війни чи заморожений конфлікт? Що Трамп насправді запропонував Зеленському замість членства в НАТО
Гроші списуватимуть з усіх рахунків: нові правила оплати карткою
Запишуть в ухилянти: ТЦК дали чоловікам лише 7 днів
ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам
Повернення коштів повинно проводитись день у день або протягом семи днів, якщо продавець з якоїсь причини не має такої можливості. Повернення грошей за товар, куплений онлайн, може відбуватися до 30 днів.
"Сплачені за товар кошти повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів", - пояснили в Держпродспоживслужбі.
Раніше портал Знай повідомляв, як у супермаркетах порушують права: що заборонено робити касирам.
Також наш портал інформував, мобільний оператор безпідставно списав гроші: як досягти справедливості та повернути своє.
Крім того, ми писали, чи зобов'язаний покупець оплачувати розбитий або пошкоджений товар у магазині.