Українцям розповіли, як повернути гроші за куплений неякісний товар, якщо цінник на нього змінився. Порадами поділилися на офіційній facebook-сторінці Головного управління Держпродспоживслужби на Одещині.
Бувають випадки, коли людина купує якийсь товар і вона виявляється неналежною якістю. У такому разі споживач може розраховувати на заміну товару чи повернення коштів.
Як відбувається повернення коштів?
Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, продавець зобов'язаний повернути покупцю повну суму, яка вказана в розрахунковому документі.
Якщо вартість товару збільшилася, то споживач має право отримати велику суму, тобто ту, що вказана на ціннику.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Повернення коштів повинно проводитись день у день або протягом семи днів, якщо продавець з якоїсь причини не має такої можливості. Повернення грошей за товар, куплений онлайн, може відбуватися до 30 днів.
"Сплачені за товар кошти повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів", - пояснили в Держпродспоживслужбі.
Раніше портал Знай повідомляв, як у супермаркетах порушують права: що заборонено робити касирам.
Також наш портал інформував, мобільний оператор безпідставно списав гроші: як досягти справедливості та повернути своє.
Крім того, ми писали, чи зобов'язаний покупець оплачувати розбитий або пошкоджений товар у магазині.