Українцям розповіли, як повернути гроші за куплений неякісний товар, якщо цінник на нього змінився. Порадами поділилися на офіційній facebook-сторінці Головного управління Держпродспоживслужби на Одещині.

Бувають випадки, коли людина купує якийсь товар і вона виявляється неналежною якістю. У такому разі споживач може розраховувати на заміну товару чи повернення коштів.

Магазин, скріншот: YouTube

Як відбувається повернення коштів?

Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, продавець зобов'язаний повернути покупцю повну суму, яка вказана в розрахунковому документі.

Якщо вартість товару збільшилася, то споживач має право отримати велику суму, тобто ту, що вказана на ціннику.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Покупки онлайн. Фото: Youtube

Повернення коштів повинно проводитись день у день або протягом семи днів, якщо продавець з якоїсь причини не має такої можливості. Повернення грошей за товар, куплений онлайн, може відбуватися до 30 днів.

"Сплачені за товар кошти повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів", - пояснили в Держпродспоживслужбі.

Раніше портал Знай повідомляв, як у супермаркетах порушують права: що заборонено робити касирам.

Також наш портал інформував, мобільний оператор безпідставно списав гроші: як досягти справедливості та повернути своє.

Крім того, ми писали, чи зобов'язаний покупець оплачувати розбитий або пошкоджений товар у магазині.