В українки з картки ПриватБанку зникло майже 26 тисяч гривень. Кошти зняли невідомі особи в рахунок кредитного ліміту. Про це клієнтка написала у відгуку на порталі "Мінфін".

За словами українки, інцидент із "випаром" грошей стався ще рік тому. Вона зробила необхідні кроки для повернення коштів – терміново попередила банк та подала заяву до кіберполіції.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Невідомі мені особи, без мого підтвердження (мені нічого ніяких сповіщень не надходило) перевели з моєї карти Універсальна
кредитні кошти в сумі 25 732 грн. Я відразу сповістила про це банк, карту заблокували, перевипустили нову", - розповіла клієнтка.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників

2,64 грн за кВт – це ще халява: яким буде новий тариф на електроенергію

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Показати ще

Постраждала скаржиться, що через рік очікувань вона не побачила жодних результатів. За її словами, у банку лише розводять руками та заявляють, що питання про повернення коштів – це не до них.

"У Приваті розводять руками, кажуть що це не до них. Коротше замкнуте коло. Хоч Приват говорить, що вони сприяють у вирішенні питання це все насправді не так, я до сих пір не знаю кому, та на карту якого банку були переведені кошти. Хтось добре розуміється як це все працює, і обкрадає громадян країни, всі про це все знають, і ніхто нічого з цим не робить", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, перекази без комісії: ПриватБанк порадував українців.

Також наш портал інформував, "ПриватБанк" заморозив кругленьку суму і несправедливо записав українку до "шахрайок": п'ятий місяць не віддає 116 тисяч.

Крім того, ми писали, "Потрібно приходити і питати": клієнти ПриватБанку не можуть зняти гроші з власного рахунку.