Сплата за комунальні послуги це не така проста справа. Часті зміни постачальників, вчасне подання показань лічильників та зміни в оплаті...не дивно що споживач може іноді помилитися і відправити кошти не на потрібний рахунок.
Що робити в такому випадку розповіли фахівці компанії "YASNO".
Як діяти у випадку, коли ви звичним способом оплатили комунальні, однак платіжка не відобразилась в Особистому кабінеті YASNO чи продовжують надходити смс-повідомлення від постачальника про заборгованість.
Гороскоп на сьогодні, 29 квітня: день великих ризиків і маленьких перемог
Травневі пенсії: хто отримає збільшені виплати
Україну накриє хвиля здешевлення: які продукти стануть доступнішими
На пенсійний картці буде по нулях: пенсіонерам дали час до 31 числа, інакше залишаться без копійки
Щоб не втратити свої кровно зароблені та перевести помилково сплачені гроші на правильний особовий рахунок, клієнту потрібно відправити на електронну пошту kyiv@yasno.com.ua скан-копії таких документів:
- квитанції про проведену оплату, а у разі, якщо у квитанції вказано лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки;
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок, форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти;
- документу, що підтверджує особу, наприклад, перша сторінка паспорта.
Фахівці YASNO розглядають звернення протягом 2-3 днів, та протягом цього часу, кошти зарахують на ваш особистий рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що у квартирі ніхто не проживає, а борги за світло нараховують: у YASNO пояснили, як розібратися з проблемою.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.