Мобільний оператор Lifecell один з найбільших надавачів послуг в Україні.
На офіційній сторінці компанії часто з'являються публікації з вигідними пропозиціями для клієнтів. Але далеко не всі люди підтримують такі послуги оператора.
Під однією з публікацій, обурена клієнтка Лайфселу розповіла, який досвід роботи з компанією у неї. Жінка стверджує, що проблем у неї виникає безліч. Це і підняття тарифів, регулярне зникнення грошей з рахунку та погане покриття. Щоб кудись зателефонувати, потрібно виходити з приміщення. А коли телефонує до оператора, то підтримка "виходить з чату".
"Оператор "підтримки" виходить з чату "оскільки у вас немає інших питань", поки я це питання друкую!!!"
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Клієнтка скаржиться на жахливе ставлення та низку порушень з боку компанії.
"Такого відвертого знущання з клієнтів не дозволяє собі жоден інший оператор зв'язку. Ви крадії та шахраї!"
На скаргу жінки відреагували й представниками компанії.Там зазначили, що очікування оператора близько 1 хвилини це норма та порекомендували звернутися через будь-який інший канал для підтримки.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, lifecell розповів, як отримати доступ до Netflix, Megogo та AppleTV за мінімальну плату: фільми та серіали без обмежень
Раніше портал Знай інформував, Vodafone зробив абонентам тарифний сюрприз, але пораділи не всі: "Гірше, ніж у печерному віці"
Також наш портал повідомляв, "Кидають слухавку не вислухавши проблеми": українці скаржаться на бездіяльність "Vodafone"