Послугами мобільного оператора "Vodafone" користуються не лише молоді люди, а й пенсіонери.
В Україні продовжується війна, тому багато послуг можуть надаватися онлайн або в телефонному режимі, адже не всі люди мають змогу відвідати особисто. Але трапляються ситуації, коли розв'язати ситуації стає неможливо через некомпетентних працівників.
Під однією з публікацій Vodafone з'явився коментар розгніваного чоловіка. Він стверджує, що оператори просто скидають дзвінок, не вислухавши ситуацію. Сімка його бабусі перестала бути активною, тому він хотів вирішити питання якнайшвидше. Великою проблемою стали обстріли міста в якому вони знаходяться.
"Місто кожен день під обстрілами, сімка вийшла з ладу, вже в 3й раз залишаю заявку на заміну".
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
Нові умови відстрочки: які обставини більше не врятують від мобілізації
Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає
За словами чоловіка оператори телефонують через добу, але навіть не намагайтеся вислухати проблему, а просто кидає слухавку. Все, що зробили працівники це попросили залишити заявку на заміну ще раз.
В самій компанії відповіли, що процедура заміна картки проводиться за дотриманням певних вимог. Окрім цього, вони порадили звернутися до контакт центру та надіслали кілька номерів для дзвінка.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Водять за носа": клієнти Vodafone скаржаться на обман
Раніше портал Знай інформував, "Наслухалися казочок": абоненти "Vodafone" втрачають по 15-20 грн на кожному поповненні, схему розкрито
Також наш портал повідомляв, "Відповідь вбила...": українця через помилку Vodafone ледь не посадили за "викрадення" 10-річної дівчинки