Послугами мобільного оператора "Vodafone" користуються не лише молоді люди, а й пенсіонери.

В Україні продовжується війна, тому багато послуг можуть надаватися онлайн або в телефонному режимі, адже не всі люди мають змогу відвідати особисто. Але трапляються ситуації, коли розв'язати ситуації стає неможливо через некомпетентних працівників.

Vodafone. Фото: Youtube

Під однією з публікацій Vodafone з'явився коментар розгніваного чоловіка. Він стверджує, що оператори просто скидають дзвінок, не вислухавши ситуацію. Сімка його бабусі перестала бути активною, тому він хотів вирішити питання якнайшвидше. Великою проблемою стали обстріли міста в якому вони знаходяться.

"Місто кожен день під обстрілами, сімка вийшла з ладу, вже в 3й раз залишаю заявку на заміну". чоловік

Популярні новини зараз

Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську

Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

За словами чоловіка оператори телефонують через добу, але навіть не намагайтеся вислухати проблему, а просто кидає слухавку. Все, що зробили працівники це попросили залишити заявку на заміну ще раз.

В самій компанії відповіли, що процедура заміна картки проводиться за дотриманням певних вимог. Окрім цього, вони порадили звернутися до контакт центру та надіслали кілька номерів для дзвінка.

Відгук клієнта Водафон. Фото: скрін
Відгук клієнта Водафон. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Водять за носа": клієнти Vodafone скаржаться на обман

Раніше портал Знай інформував, "Наслухалися казочок": абоненти "Vodafone" втрачають по 15-20 грн на кожному поповненні, схему розкрито

Також наш портал повідомляв, "Відповідь вбила...": українця через помилку Vodafone ледь не посадили за "викрадення" 10-річної дівчинки