Наразі практично всі функції, що стосуються комунальних послуг, доступні українцям в онлайн режимі – передати показники лічильників, сплатити платіжки тощо. За ідеєю це полегшує життя, але за фактом створює чергові складнощі.

Українець на сторінці Yasno у Facebook поскаржився, що особистий кабінет на сайті часто не працює. Він хотів їм скористатися, щоб передати показники лічильника та перевірити платежі, але зіткнувся з "недоступним сервером". За словами чоловіка, це відбувається регулярно.

"Чому ваш сервіс - це суцільна неповага до часу клієнтів? Вночі особистий кабінет не працює, серед дня особистий кабінет не працює. Доводиться чекати, або повертатись до цього питання згодом. І це не постійна ситуація, особливо якщо платежі робити є час лише вночі. Мій час не безмежний і він вартує грошей", - додав він.

Відгук про роботу Yasno, скріншот

Представник компанії заявив, що після перевірки сайту фахівці не виявили жодних збоїв і він нібито працює коректно. Однак чоловіка це не заспокоїло, і він запитав, чому сайт не працює цілодобово.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Показати ще

"Дякую, але навіщо зараз ця клоунада з перевіркою? Ваші спеціалісти прекрасно знають, коли даунтайм у сервера, і судячи з ваших же графіків він буває так часто, як відключення електрики минулої зими. Чому сервер не працює цілодобово, він втомлюється?- написав українець.

Відгук про роботу Yasno, скріншот

Нагадаємо, дві платіжки за розподіл газу: комунальники зробили важливі пояснення

Раніше ми писали про те, що проста процедура: як люди похилого віку можуть збільшити пенсію

Як повідомляв Знай.ua, безробітним українцям підказали, коли можна звертатися за субсидією: "Не менше місяця..."