ПУМБ - український банк, який обслуговує значну частину українців.
Все частіше у відгуках банку невдоволені клієнти скаржаться на поганий сервіс та сумнівні дії зі сторони установи.
Один клієнтів банку "Пумб" вирішив вперше відкрити банківський рахунок і обрав саме цей банк. Про те чим це для нього обернулося, він розповів на сайті Мінфіну.
За словами чоловіка він вперше зробив картку в цьому банкові, все прийшло швидко, але довго не приходили підтвердження в повідомленнях, а через годину вже не було доступу до особистого кабінету чи програми, через пароль. Це виявилося лише маленькою дрібничкою, в порівнянні з тим, що його чекало далі.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
На третій день користування банківським рахунком, було списано всі кошти та писали, що в чоловіка борг за кредит 2013 року. Клієнт стверджує, що за схемою, яку йому розповіли, гроші винен іншому банку, а забрав банк. А для того, щоб повернути кошти, потрібно дзвонити колекторам та вирішувати через них.
Відповідь банка
На всі звинувачення свого клієнта в установі попросили надати особисті дані та фінансовий номер телефону, щоб з'ясувати всі обставини. Сам чоловік "привітав" усіх користувачів, які прочитали відгук та йдуть робити картку цього банку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців
Раніше портал Знай інформував, "Режим - Північна Корея...": клієнт "ПриватБанку" боїться, що його дані потрапили до ТЦК та СП
Також наш портал повідомляв, пенсіонери скаржаться на грабіжницькі умови "Ощадбанку": витрушують гроші на кожному кроці