Компанія "Київстар" обслуговує кілька мільйонів українців, надаючи послуги домашнього, мобільного інтернету та зв'язку.
Але все частіше в соціальних мережах чи відгуках про мобільного оператора з'являються скарги на якість цих послуг. На сайті "Київстар" розповіли, що робити та куди звертатися, коли зв'язок від компанії поганої якості.
Перед зверненням необхідно мати деякі дані, які стосуються мережі та зокрема користувача.
Інформація, яка знадобиться:
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
1) Номер телефону абонента, у якого виникла проблема
2) Дані про місце, де поганий зв'язок (місто, область, вулиця, номер будинку або примітне місце, де викають проблеми)
3) Період часу за який спостерігається погіршення
4) Вказати рівень покриття, який зазвичай в абонентів даного населеного пункту (низький, середній, високий, покриття відсутнє/змінюється)
5) Описати всі зауваження, які виникають при користуванні мережею (погано чути співрозмовника, обрив дзвінка, тощо.)
6) Чи змінюється якість зв'язку, якщо сім-карту переставити в інший телефон.
7) Чи є така проблема в сусідів або знайомих.
Цю інформацію необхідно надіслати за формою Зворотного зв'язку з компанією "Київстар". Обрати тему мобільний зв'язок, скаргу та заповнити всі необхідні поля.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, стало зручніше: у "Київстар" розповіли про новий спосіб оплати
Раніше портал Знай інформував, "В мене дві сім, але не працює тільки Lifecell": клієнтка мобільного оператора скаржиться, що інтернету немає не тільки в неї
Також наш портал повідомляв, українці можуть залишитися без зв'язку: Київстар, Vodafone та Lifecell не готові до тривалих блекаутів