Послуги "ПриватБанку" приваблюють не один мільйон українців. Окрім банківських рахунків в фінансовій установі беруть кредити та відкривають депозити.
Більшість вкладників залишаються задоволеними, але серед користувачів трапляються й негативні коментарі.
Одна з клієнток "ПриватБанку" залишила відгук про негативний досвід роботи з банком на сайті Мінфіну.
За словами жінки вона користується послугами банку вже давно, тому вирішила покласти кошти на депозит. З 2020 року до початку повномасштабного вторгнення клієнтка банку вона клала та знімала гроші, при цьому ніяких проблем з цим в неї не виникало. Після того як жінка зняла останній раз кошти пройшло більше року. За цей час відбулася пролонгація внеску без дострокового закриття, але представники банку не зв'язувалися зі своєю клієнткою. Ця неприємність не стала найбільшою проблемою. Адже коли користувачка хотіла в червні зняти кошти, то в неї не вийшло це зробити. А працівники банку порадили лише написати заяву для зарахування грошей на банківську карту. Пройшов невеликий період часу, гроші на карту не надійшли. На гарячій лінії взагалі почали пояснювати, що і вкладу то не було. Обуренню жінки немає меж, адже вона знімала та поповнювала рахунок.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Відповідь банку
На скаргу жінки офіційно відповів і сам "ПриватБанк". Там пообіцяли допомогти та попросили уточнити особисті контакти для вирішення ситуації.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank порадував українців захоплюючим нововведенням
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк роздасть українцям "яблучні" смартфони: хто та як зможе отримати
Також наш портал повідомляв, "В один момент він все відбере": українцю списали гроші з карти, а "Monobank" просто розвів руками