Все більше громадян передають показники лічильників онлайн. Для цього користуються чат-ботами, сайтами чи СМС.
Користувачі можуть надати й неправильні показники через свою неуважність чи збій системи, а потім платять за помилки з власної кишені. У ДТЕК електромережі часто публікують алгоритми передач даних, нагадування та відповідають на питання споживачів.
Одна з клієнток компанії ДТЕК Київські електромережі була стурбована, що передала в чат-бот неправильні покази лічильника. А при вказанні правильних даних, в чаті вказується, що покази були прийняті раніше.
Як виправити цю ситуацію розповіли фахівці компанії. Перш за все необхідно мати підтвердження актуальних показників. Для цього достатньо сфотографувати пристрій. Окрім цього при собі потрібно мати особовий рахунок або адресу за якою проживає користувач. З усіма вищевказаними даними можна звернутися до компанії ДТЕК будь-яким зручним способом.
Повернення ухилянтів на Батьківщину: ТЦК запрошують працювати на вулицях Польщі
5 дат народження, яких бояться навіть психотерапевти: ці люди не прощають і не забувають
6500 доларів відкупитися на тиждень: ветеран озвучив прайс столичних ТЦК після затримання
Кабмін запровадив нові правила нарахування пенсій: що буде з радянським стажем
Способи виправлення неправильних даних лічильника:
1) Звернутися до компанії через офіційну сторінку Facebook
2) Через дзвінок до компанії
3) Надіслати лист з відповідною проблемою на електронну пошту компанії
Тому, якщо ви неправильно вказали дані лічильника, то це легко можна виправити. Для цього не доведеться навіть виходити з будинку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у ДТЕК терміново попередили українців: це має зробити кожен споживач
Раніше портал Знай інформував, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити
Також наш портал повідомляв, аварійні відключення світла в Україні: в Укренерго зробили важливу заяву