Українці скаржаться на зникнення грошей із пенсійних рахунків, відкритих у "Ощадбанку". У деяких випадках люди втрачають значні суми заощаджень.
Наприклад, в одній із нещодавніх скарг на facebook-сторінці банку йдеться про списання майже 50 тисяч гривень.
"З моєї пенсійної картки вивели 47 тис грн в невідомому напрямку, на моє звернення не відреагували належним чином, кіберполіція займається", - написав пенсіонер.
При цьому клієнт наголосив, що банк не відреагував на підозрілу транзакцію, а рахунок заблокував уже після того, як кошти були зняті.
Гороскоп на сьогодні 2 вересня: можливості тельців, прибуток дів та проблеми стрільців
"Ми втрачаємо цих дітей": до правил НМТ хочуть внести зміни
ТЦК візьмуться за чоловіків 50+: кому варто чекати на повістку
Вашу картку ПриватБанку можуть "заблокувати": що потрібно знати всім клієнтам
У "Ощадбанку" підтвердили, що подібні випадки можливі, але наголосили, що списати кошти з картки без участі власника сторонні особи не можуть.
"Ситуація, коли треті особи успішно списують кошти з картки клієнта можлива виключно за умови, коли клієнт самостійно не лише надає їм конфіденційну інформацію по своїй карті, а й код підтвердження, який може надійти тільки на фінансовий номер телефону", - заявив співробітник банку.
Так, пенсіонерам та іншим клієнтам банків радять дотримуватися простих правил безпеки:
- ніколи не повідомляти стороннім особам CVV-код, пін-код або паролі із SMS;
- не переходити за підозрілими посиланнями;
- користуватися лише офіційними каналами зв'язку з банком;
- у разі сумнівної активності негайно дзвонити до кол-центру.
Раніше портал Знай повідомляв, ідентифікація пенсіонерів: як пройти процедуру в "Ощадбанку".
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" блокує соціальні рахунки: названо причини.
Крім того, ми писали, локшина на вуха: українці спіймали Ощадбанк на афері з картами.