Навіть якщо клієнт не користується банківською картою багато років, це не означає, що за рахунком автоматично припиняються всі операції.
У випадку з "Ощадбанком" клієнти можуть зіткнутися із ситуацією, коли на неактивному рахунку виникає борг – переважно через нарахування комісії за обслуговування. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці банку.
Один із клієнтів виявив нарахування комісій після багаторічної відсутності взаємодії з банком. Хоча клієнт був упевнений у тому, що рахунок закрито після подання відповідних заяв, система продовжувала нараховувати плату за обслуговування.
Виявилося, що рахунок вважається відкритим, допоки не буде офіційно закритий у відділенні банку. За правилами "Ощадбанку" клієнт повинен особисто звернутися з відповідною заявою. Дистанційно через онлайн-банкінг чи контакт-центр цю процедуру здійснити неможливо.
ПриватБанк блокує картки після чужого списання: клієнти залишаються без грошей та відповіді
На ТЕС більше не сподівайтесь: експерт розповів про масштаби руйнувань
Податкова взялася за власників житла: змусять пояснювати кожну копійку
ПриватБанк обнуляє пенсійні картки: можна втратити не одну виплату
Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні, незалежно від того, де його було відкрито, але тільки після повного погашення заборгованості.
Щоб уникнути неприємних "тарифних сюрпризів", рекомендується:
- перевірити статус старих рахунків;
- звернутися до контакт-центру для уточнення наявності боргу;
- особисто подати заяву на закриття непотрібних карткових рахунків.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якщо пенсія приходить на картку: "Ощадбанк" попередив пенсіонерів про важливу процедуру.
Також наш портал інформував, "Фальшиві кредити": клієнти "Ощадбанку" стають боржниками через просту помилку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує рахунки та не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно.