В Україні масово виявляють випадки завищення тарифів та неправомірних нарахувань у комунальних платіжках. У зв'язку з цим, українців закликають уважно перевіряти свої платіжки, особливо якщо зазначені суми викликають підозру. За будь - яких сумнівів рекомендується звертатися до Держпродспоживслужби.

За даними Держпродспоживслужби, з початку 2025 року було проведено 98 позапланових перевірок підприємств, які надають комунальні послуги. У 86 із них зафіксовано порушення законодавства про формування тарифів.

Найчастіші порушення стосувалися водопостачання та водовідведення — саме за ці послуги споживачі найчастіше переплачують.

Квитанція за газ. Фото: my.ua

За результатами перевірок:

Популярні новини зараз

До 3000 гривень щомісяця: українцям в липні почнуть нараховувати гроші на карти – хто отримає

Комунальники "закручують гайки": за прострочення двох платіжок поспіль блокуватимуть карти

Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще
  • винесено 42 ухвали про штрафи на суму понад 1,5 млн грн;
  • видано 68 розпоряджень про усунення порушень;
  • споживачам підлягає повернення 1,16 млн. грн.;
  • до відповідальності притягнуто 43 посадові особи, загальна сума адміністративних штрафів склала 87 тис. грн.

Як подати звернення до Держпродспоживслужби України

Якщо ви зіткнулися з неправомірними нарахуваннями у комунальних платіжках, завищеними тарифами чи іншими порушеннями ваших прав як споживача, ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держспоживспоживслужбу).

Способи подання звернення

За допомогою електронної пошти. Надішліть свою заяву на адресу: econsumer-info@dpss.gov.ua.

Через онлайн-форму на офіційному сайті. Перейдіть на сайт Держпродспоживслужби: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form/ . У розділі "Звернення громадян" заповніть електронну форму звернення.

Листом поштою. Адреса для відправки паперового звернення: 01001, м. Київ, вул.

За номером телефону: цілодобова гаряча лінія (044) 364-77-80
050-230-04-28. Державна лінія 1545.

Гроші та платіжна квитанція

Що вказати у зверненні:

  • ПІБ, адреса та контактний номер телефону;
  • суть питання, скарги чи пропозиції;
  • документи чи фото, що підтверджують порушення (якщо є);
  • особистий підпис (для письмових звернень).

Термін розгляду звернення – до 30 календарних днів з моменту реєстрації.

Нагадаємо, раніше скільки грошей доведеться віддавати за газ із вересня: українцям озвучили "осінні" тарифи.
Як повідомляв портал "Знай.ua", закон дає таке право: коли українці можуть частково не платити за комуналку .
Також "Знай.ua" писав, що фінансова катастрофа замість економії: за лічильники води можна отримати 15 000 грн штрафу.