ПриватБанк зобов’язує всіх клієнтів — як фізичних осіб, так і бізнес — проходити процедуру актуалізації даних. Однак на практиці цей процес нерідко супроводжується труднощами, які можуть призвести навіть до блокування рахунків.

Про один із таких випадків розповіла на фінансовому порталі «Мінфін» представниця компанії, яка намагалася оновити інформацію про ТОВ. За її словами, проблеми почалися ще на етапі подання заявки. Попри те, що персональний менеджер допоміг надіслати анкету, згодом компанія отримала відмову, виправила помилки й подала документи повторно.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

Після другого подання, зазначає заявниця, рахунки підприємства були заблоковані. Менеджер банку, за її словами, запевняв, що має змогу самостійно знімати блокування — навіть після відправки заявки, яка передбачає тимчасове розблокування рахунку на 15 днів. Проте згодом з’ясувалося, що цю інформацію було надано некоректно.

Серед причин повторної відмови банку — невідповідність адреси акціонера. Компанія вказала зареєстровану адресу акціонера, який через безпекову ситуацію виїхав з Києва разом із дітьми. Проте ПриватБанк наполягав на наданні саме київської адреси проживання, яка, на думку представників фінустанови, мала бути вказана.

Популярні новини зараз

Банки "перекриють кисень": нові правила грошових переказів з червня

Пенсія на 10 років раніше: відпустять достроково попри недостатній трудовий стаж

Посилення мобілізації: відстрочки більше не врятують - на кого вже полює ТЦК

Ухилянтам запустять нове обмеження: тисячі чоловіків підпадуть під покарання

Показати ще

Клієнти і працівниця ПриватБанку

Ще однією умовою актуалізації стало проведення виїзної перевірки банком. За словами представниці компанії, договір оренди офісу, де здійснюється господарська діяльність, не був визнаний достатнім підтвердженням, і банк наполягав на фізичному візиті.

Попри неодноразові звернення, процедуру не було пришвидшено. Представники ПриватБанку нібито пояснили це нестачею персоналу, зазначивши, що не можуть допомогти. При цьому компанія, що проходила актуалізацію, регулярно сплачує податки, працює легально та виконує зобов’язання перед контрагентами.

Нагадаємо, замість житла – коло бюрократичного пекла: як працює "єОселя" у реальності

Раніше ми розповідали, що Приватбанк не повернув 207 тис. гривень: суд визнав клієнта винним у втраті його коштів

Також, валюту можуть забрати: кому загрожує конфіскація доларів та євро