Державний "Ощадбанк" обмежує клієнтам доступ до особистих грошей, "заморожуючи" їхні рахунки. При цьому оперативно зняти обмеження – майже нездійсненне завдання. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Зі скаргою на дії фінустанови звернувся військовослужбовець. Клієнт заявив, що "Ощад" раптово заблокував рахунок через велику кількість операцій.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

"Одного чудового дня, а саме 21.03 прийшла смс від банку, що у зв'язку з фінмоніторингом встановлені обмеження по карті, будучи в лавах ЗСУ дійсно проводжу багато платежів через перекази на інші карти", - поділився клієнт.

Незабаром чоловік з'явився у відділення банку, надав роз'яснення щодо транзакцій, а також виконав інші вимоги. Однак це не привело до зняття блокування.

Популярні новини зараз

Українців стривожили податком на пенсію: кому доведеться платити

Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні

Починається новий період: українцям назвали тариф на світло з 1 червня, скільки заплатимо за кВт

За переказ у 100 гривень – штраф у 34 тисячі: за грошима українців ретельно стежитимуть

Показати ще

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Клієнт обурився, що понад місяць не може виконувати жодних фінансових операцій та скористатися власними коштами.

"На сьогоднішній день карта досі заблокована, телефоном кажуть йти у відділення, у відділенні чекайте. На моє запитання скільки ще чекати нічого не говорять, нині на карті більше 70 тис, а саме головне що на цей рахунок можна переказати кошти", - обурився українець.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив клієнтів: хто втратить доступ до своїх рахунків.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" залишає клієнтів без грошей на хліб: блокуються навіть зарплатні картки.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, шахраї списали все - і свої, і кредитні гроші: як "ПриватБанк" залишає клієнтів у боргах.