Оформити пільговий кредит за державною програмою "єОселя" через "ПриватБанк" виявилося справжнім випробуванням для одного з клієнтів.
Чоловік подав заявку ще в жовтні минулого року, але майже через півроку все ще не отримав жодного рішення і, як він каже, просто витрачає гроші, час і нерви марно. Про це він написав на "Мінфін".
Спершу банк зажадав провести оцінку квартири, оскільки без неї не розглядали документи. Оцінку зробили, папери подали, але потім сталася кібератака на держреєстри, і процес знову завмер. Коли все поновилося – документи застаріли, довелося збирати все заново.
Втретє клієнт подав повний комплект 10 березня, але станом на кінець квітня йому так і не повідомили, що із заявкою. Хоча він дзвонить двічі на тиждень, результату немає.
Українцям ускладнять вихід на пенсію: коли введуть нові умови
Українцям погрожують штрафами до 800 тисяч: дані передадуть податковій
Мінімальна та максимальна пенсії у травні: чи збільшаться виплати
Вічність ухилянтів шукати не будуть: які встановлені обмеження розшуку від ТЦК
"Повне розчарування в послугах банку дуже шкодуємо, що не вибрали інший банк. Продавець чекав півроку і логічно, що вже не хоче тримати квартиру, тому що ніякого просвіту в цій ситуації не видно. Після такої неповаги і недбалості тільки одне бажання назавжди відмовитися від будь-яких послуг", – пише клієнт.
Навіть після його публічної скарги банк так і не дав виразного пояснення, чому документи півроку не розглядаються.
ПриватБанк поки що ніяк не прокоментував ситуацію.
Нагадаємо, ПриватБанк "карає" за інтернет-шопінг: українцям заморожують рахунки після невдалих сплат
Раніше ми писали про те, що 100 доларів можуть принести проблеми під час обміну: які купюри важко збути
Крім того, Знай.ua повідомляв, втрати роботу через війну: українцям дали реальний шанс почати спочатку, що потрібно робити