Абоненти оператора "Київстар" не можуть безперешкодно користуватися послугами, які повністю сплатили. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії.

Українець поскаржився на 12-годинні перебої у роботі сервісів "Київстару". Він зазначив, що регулярно перестає працювати послуга "Домашній Інтернет". При цьому немає ні компенсацій, ні зв'язку зі службою підтримки.

Доступ до Інтернету. Фото: скрін youtube

"Гроші зняли в повному обсязі за місяць, а послуг немає. Більше 12 години немає домашнього інтернету пишу, дзвоню їм по барабану", - написав абонент.

Чоловік зазначив, що якість послуг провайдера викликає чимало питань, а також приносить значні незручності.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні, 15 серпня: стосунки тельців, перешкоди левів та втрати козерогів

Позапланова індексація: деяким пенсіонерам додадуть грошей – кому звертатися до ПФУ

Не відправлять далеко: хто може служити поруч з домом

ТЦК розпочало цілодобове полювання на чоловіків: нові місця "засідок"

Показати ще

"За що ви берете гроші? Це що 90-ті настали? Гроші взяли, а послуг немає в повному обсязі. Вимушений витрачати мобільний інтернет якого у мене за тарифним планом не так багато, замість того, щоб удома сидіти на wi-fi безлімітному домашньому інтернеті", - обурився українець.

"Київстар". Фото: скрін youtube

У компанії відреагували на скаргу та пообіцяли перевірити ситуацію.

Інший українець у коментарях пожартував, що тепер стало зрозуміло, чому "Домашній інтернет" пропонується деяким абонентам зі значною знижкою.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, зв'язок дорожчає, але не все так погано: 3 тарифи, з якими можна не переплачувати.

Також наш портал інформував, клієнти lifecell обурені новими тарифами: ціни зростають, а послуги зменшуються.

Крім того, ми писали, лише 1,7 грн на день: "Київстар" здивував бюджетним тарифом, але потішаться лише "обрані".