Оператор мобільного зв'язку Vodafone майже вполовину підняв плату за послуги деяким абонентам. Хвиля критики не забарилася. На офіційній facebook-сторінці компанії з'явились відповідні скарги від клієнтів.
Абонентка поскаржилася, що за перші місяці 2025 року вартість мобільного зв'язку в рамках її тарифного плану збільшилася майже на 50% – зі 170 до 250 гривень.
"Водафон взагалі збожеволів, з такою вартістю, я до нового року поповнювала рахунок на 170 грн. А з лютого вже по 250 грн. Це нормально?", - обурилася українка.
У Vodafone вирішили виправдати таке відчутне подорожчання. У компанії відповіли, що дбають про підтримку зв'язку та інвестують у стабілізацію роботи мережі за умов дефіциту електроенергії.
ПФУ зобов'язав пенсіонерів подати спеціальну заяву: без цього виплат не буде
ТЦК будуть безсилі: юрист пояснив, кого не мають право затримувати на блокпостах
Українці на пенсії зможуть отримувати по 14 000 грн: кому призначать солідні виплати
Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС
"Витрати, спричинені кризовим станом енергетики, компанія покриває самостійно – без будь-яких дотацій чи донорської допомоги. Варто також зважати на суттєве зростання цін на електроенергію, яке відбулось у 2024 році", - заявили в компанії.
На додаток оператор зазначив, що разом із вартістю тарифних планів збільшується і їх наповнення - кількість гігабайт та хвилин по Україні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абонентам знову вивертають кишені: Lifecell підняв плату одразу на 170 гривень.
Також наш портал інформував, на 70 гривень дорожче: Vodafone без попередження підвищив вартість зв'язку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.