Оператор мобільного зв'язку Vodafone майже вполовину підняв плату за послуги деяким абонентам. Хвиля критики не забарилася. На офіційній facebook-сторінці компанії з'явились відповідні скарги від клієнтів.
Абонентка поскаржилася, що за перші місяці 2025 року вартість мобільного зв'язку в рамках її тарифного плану збільшилася майже на 50% – зі 170 до 250 гривень.
"Водафон взагалі збожеволів, з такою вартістю, я до нового року поповнювала рахунок на 170 грн. А з лютого вже по 250 грн. Це нормально?", - обурилася українка.
У Vodafone вирішили виправдати таке відчутне подорожчання. У компанії відповіли, що дбають про підтримку зв'язку та інвестують у стабілізацію роботи мережі за умов дефіциту електроенергії.
Салат-літо за 5 хвилин: рецепт з огірками та яйцями, який підкорив смакові рецептори (і серце теж)
Пенсія без стажу: кому платитимуть 8 тисяч гривень щомісяця
За дрібну помилку — мінус 20% пенсії: літнім українцям запровадили штрафи
Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику
"Витрати, спричинені кризовим станом енергетики, компанія покриває самостійно – без будь-яких дотацій чи донорської допомоги. Варто також зважати на суттєве зростання цін на електроенергію, яке відбулось у 2024 році", - заявили в компанії.
На додаток оператор зазначив, що разом із вартістю тарифних планів збільшується і їх наповнення - кількість гігабайт та хвилин по Україні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абонентам знову вивертають кишені: Lifecell підняв плату одразу на 170 гривень.
Також наш портал інформував, на 70 гривень дорожче: Vodafone без попередження підвищив вартість зв'язку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.