Оператор мобільного зв'язку Lifecell відчутно збільшив вартість деяких послуг. Абоненти вже скаржаться, що не спроможні платити такі гроші. Про це свідчить інформація на facebook-сторінці компанії.
Зі скаргою на Lifecell звернулася українка, яка користувалася послугами в рамках тарифного плану "Гаджет роутер". За її словами, оператор без попередження підвищив платну на 170 гривень.
"Підвищили ціну за номер з пакетом роутера з 380 на 550 гривень! Без повідомлення. Я заплатила 380 та інтернет зник за тиждень!", - поскаржилася українка.
Мобільний оператор відреагував та заявив, що ціна відповідає собівартості послуг, якість яких постійно покращується.
Податки з переказу на картку: у питанні поставили крапку
Нардеп Кучеренко підтвердив підвищення цін на газ: скільки доведеться платити українцям
"Я не ламав і не тягнув у бус": як військові переконують ухилянтів мобілізуватися
Українцям оновили пенсійні виплати: хто отримає на пару сотень більше
"lifecell постійно інвестує в покращення якості послуг, розвиток мережі та технологій, аби забезпечити стабільний та надійний зв’язок навіть у найскладніших обставинах. Зростання собівартості послуг є однією з причин, яка впливає на зміну тарифів", - спробували пояснити в компанії.
Втім, українка не погодилася з аргументом компанії.
"Ваш зв'язок не працює тільки вітер трохи підіймається, у вас немає генераторів, коли світло вимикають, про що ви тут?" - обурилася абонентка.
Українка додала, що більше не користуватиметься послугами оператора, оскільки їхня якість зовсім не відповідає рівню цін.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як отримати безкоштовні гігабайти від Lifecell: абонентам дали інструкцію.
Також наш портал інформував, клієнти lifecell обурені новими тарифами: ціни зростають, а послуги зменшуються.
Крім того, ми писали, лише 1,7 грн на день: "Київстар" здивував бюджетним тарифом, але потішаться лише "обрані".