Пенсіонери можуть залишитись без заслужених виплат, якщо не повідомлять про деякі зміни до ПФУ. Це потрібно зробити протягом 10 днів з моменту їхнього настання.

Про це попередили у Пенсійному фонді.

ПФУ. Фото: скрін youtube

Одним із таких випадків є отримання нового паспорта громадянина України. Це важливо та гарантує безперервність пенсійних виплат для пенсіонерів. Якщо такі зміни відбулися, достатньо звернутися до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду.

У ПФУ потрібно повідомляти і про:

  • Отримання нового паспорта через втрату чи крадіжку старого;
  • Зміна імені чи прізвища. При цьому слід надати необхідний документ – новий паспорт чи свідоцтво про шлюб;
  • Зміна ідентифікаційного коду з деяких причин;
  • Зміна місця проживання;
  • Зміни у трудових відносинах: звільнення або влаштування на нову роботу;
  • Реєстрація або зняття з обліку як фізична особа – підприємець;
  • Отримання, зміна чи припинення особливого статусу;
  • Виїзд за кордон на місце проживання.

Пенсіонерка. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

"Полювання" на ухилянтів? На дорогах запускають мобільні блокпости – що це означає

Продаж квартири стане випробуванням: який податок на нерухомість у 2025 році

Нові критерії мобілізації: ТЦК оновлює списки призовників - під загрозою три категорії

Термінове оновлення для "Резерв+": що треба негайно зробити

Показати ще

Досить важливо повідомити про зміни, які були внесені до необхідних документів та скоригувати виплати, якщо це потребує.

Заявку можна подати через електронний кабінет Пенсійного фонду. Зробити це можна через кваліфікований електронний підпис. У лівому бічному меню слід вибрати "Про пенсійне забезпечення" у вкладці "Внесення змін до пенсійної справи" внести відповідні зміни. Після цього направити заяву до Пенсійного фонду.

Нагадаємо, що грошова допомога у квітні: які виплати отримуватимуть українці.

Раніше ми повідомляли, що в українців можуть відібрати житло: коли можливе виселення?