Українцям радять зберігати квитанції після оплати житлово-комунальних послуг, щоб у разі суперечки з постачальником послуг відстояти свої права.
Як вийти із ситуації, якщо квитанція не збереглася, а комунальне підприємство висуває претензії щодо оплати послуг або нараховує борг, розповів юрист Євген Буліменко у коментарі для "РБК-Україна".
Між споживачами та постачальниками комунальних послуг часом можуть відбуватися спірні ситуації. Наприклад, людина постійно платить, а їй виставляють борг. Добре, якщо збереглися квитанції – можна швидко підтвердити оплату. Однак часом вони губляться або споживач їх просто не зберігає.
Юрист зазначив, що якщо на руках немає квитанцій, то довести факт оплати все одно можливо. Наприклад, підтвердженням може бути виписка з банківського рахунку, якщо оплату було здійснено шляхом безготівкового переказу грошей. Виписку можна сформувати у мобільному додатку банку або звернутися безпосередньо до фінустанови.
Допомога перетвориться на борг: українців змусять повернути виплати
Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії
Пенсіонерам виплатять додаткову підтримку: хто отримає 5000 гривень
До школи у суботу: дітлахам впровадили 6-денний навчальний тиждень
"Якщо оплата житлово-комунальних послуг була у готівковій формі, споживачеві необхідно звернутися до банківської установи, яка прийняла від нього платіж, для отримання квитанції на підтвердження проведення платіжної операції", - додав Євген Буліменко.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям виплатять 5000 грн на оплату комунальних: хто і як може отримати допомогу.
Також наш портал інформував, тарифний удар у 2025 році: комунальні платіжки затягнуть у борги ще більше українців.
Крім того, ми писали, скасування мораторію боляче вдарить по гаманцях: як можуть змінитися платіжки.