Різке зниження температури в лютому спровокувало масштабні проблеми з дизельним паливом на українських АЗС. Водії масово скаржаться на те, що пальне замерзає, забиває фільтри й робить неможливим нормальну експлуатацію транспорту.
Як повідомив засновник логістичної групи компаній "Прайм" і експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін, ситуація виникла через те, що в Україну завозили дизельне паливо, розраховане на м’яку "європейську зиму". На папері воно нібито витримує до -21°C, але насправді вже при -10°C почало випадати в осад і перестало фільтруватися.
"Зимового дизеля немає, від слова "зовсім". Всі були впевнені, що морози серйозними не будуть, тому поставки справжнього зимового пального навіть не планували. В результаті всі АЗС отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках", – пояснює Льоушкін.
Щоб уникнути зупинки транспорту, власники АЗС екстрено шукають рішення. Хтось додає у резервуари керосин, хтось використовує дорогі антигелі, а деякі навіть змішують дизель із бензином, що може мати негативні наслідки для двигунів.
На вулиці $500, а після "учєбки" - 7000: у Раді назвали розцінки на відкуп від мобілізації
Гороскоп на 20 лютого: астрологічні лайфхаки на четвер для всіх знаків
Більше жодної "Укрпошти": пенсіонерам дозволили перевести виплати
Графіки відключень електроенергії повертаються: хто та коли залишиться без світла
Що робити водіям:
- Використовувати спеціальні антигель-присадки для дизеля.
- Уникати заправки на сумнівних АЗС, де можуть експериментувати з пальним.
- Якщо температура падає до -10°C і нижче, варто прогрівати паливну систему перед поїздкою.
- Стежити за прогнозами погоди і заздалегідь планувати заправку якісним дизелем.
Нагадаємо, автовласникам додали новий штраф: за що поплатяться водії
Раніше ми розповідали, що поліція не оштрафує: яке порушення водіям зійде з рук під час військового стану
Також, ремені безпеки видадуть потопельника: як не купити авто після повені