Тарифи на мобільний зв'язок зростають регулярно і найважче це переносити літнім українцям, яким не вистачає пенсії й на базові потреби.
У компанії "Київстар" відреагували на невдоволення пенсіонерів та розповіли, як ця категорія абонентів може зменшити свої витрати на послуги мобільного зв'язку.
У соцмережах на "Київстар" поскаржилася пенсіонерка, у якої плата за тариф збільшилась одразу на 75 гривень. Вона заявила, що через непомірні ціни їй доводиться відмовляти собі в їжі. При цьому послугами мобільного зв'язку вона користується небагато, не використовуючи всі можливості тарифного плану.
"У мене було 200 грн я пенсіонерка, як можна було підключити 275 грн, ми сидимо голодні", - написала абонентка.
Різко вдарять морози: синоптики розповіли, якою буде погода у листопаді
Банки почнуть блокувати пенсійні картки: стареньких попередили про нові обмеження
Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
Контроль за переказами посилено: навіть дрібні суми можуть призвести до блокування
Фахівці "Київстар" відреагували на скаргу та нагадали, що для абонентів віком від 60 років, а також осіб з інвалідністю існує "пільговий" тариф - "LOVE UA Комфорт".
За 140 гривень на місяць абонент отримує:
- мобільний інтернет 6 ГБ;
 - 1 Суперсилу на вибір;
 - 60 SMS по Україні;
 - передплату на Київстар ТБ Легкий;
 - безлім на дзвінки Київстар та 60 хв на інші номери по Україні.
 
Цей тариф підключається у найближчому магазині "Київстар" з паспортом/ID-картою та ідентифікаційним кодом. Також можна скористатися додатком "Дія".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell готує масштабне підвищення тарифів: для деяких абонентів відразу на 50%.
Також наш портал інформував, готуйте ще більше грошей: Vodafone автоматично переведе абонентів на новий тариф.
Крім того, ми писали, Київстар скасовує популярний пільговий тариф: яку альтернативу пропонує, зокрема, пенсіонерам.