Частина споживачів ризикує отримати платіжки з некоректними нарахуваннями за централізоване водопостачання. Що потрібно зробити до Нового року, щоб цього уникнути, розповіли у пресслужбі "Київводоканалу".
До 31 грудня включно побутові споживачі мають встигнути зняти та передати актуальні показники лічильників води. Це стосується і клієнтів "Київводоканалу", які тимчасово не проживають вдома та не використовують воду.
Якщо пропустити період подачі показників, водоканал здійснить нарахування, використовуючи дані за попередні місяці. Тобто якщо останнім часом споживання не було або було менше, то існує ризик переплатити.
Передати показники можна будь-яким із наступних способів:
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень
На Україну чекає несподіваний сценарій: експерт розповів, як може завершитися війна
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів
- на сайті "Київводоканалу", натиснувши кнопку "Надати показники";
- через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
- за допомогою чат-ботів у Viber та Telegram;
- через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників".
Громадяни, які не можуть передати дані за допомогою онлайн-сервісів, можуть звертатися до контакт-центру "Київводоканалу" за телефоном (044) 202-02-02, 0-800-301-581 або записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті в банківських установ.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, залізуть у гаманці ще глибше: після Нового року зросте абонплата за воду.
Також наш портал інформував, "Київводоканал" розповів, як щомісяця економити на платіжці: чи вийде у кожного.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, готуйте гаманці, діставайте заначки: на скільки може подорожчати кубометр води.