"Ощадбанк" наживається на пенсіонерах, списуючи приховані комісії та нав'язуючи непотрібні послуги. Про це заявляє клієнтка державного банку у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Українка стверджує, що "Ощадбанк" не до кінця чесний із клієнтами у питанні надання деяких послуг. Зокрема, вона заявила, що фінустанова нібито нараховує приховані комісії та нав'язує платні послуги пенсіонерам.
"Вони не тільки обраховують вкладників депозитів, а й наживаються на простих пенсіонерах (вигадуючи всілякі приховані комісії за картками). Та ще й постійно нав'язують платний СМС-банкінг. Ось так наживаються на людях та ще під час війни!", - обурилася клієнтка.
Від ТЦК більше не сховатись: з'явилась нова система оповіщень - приходитимуть миттєво
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
Пенсіонерам виплатять 3000 гривень: хто зможе отримати грошову допомогу
Ухилянтам готують посилені санкції від ТЦК
За словами українки, неприємний досвід обслуговування отримала і вона. Термін її депозиту закінчився і вона вирішила відкрити новий, однак у банку з якоїсь причини відмовили та заявили, що потрібно почекати місяць. У результаті клієнтці довелося погодитись на нижчу відсоткову ставку.
"Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким ставленням до клієнтів я зіткнулася вперше", - додала жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки.
Також наш портал інформував, хочеш покласти гроші на картку – заплати: клієнти "Ощадбанку" залишаються без кревних.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" списує комісію за непідключені послуги: клієнти втрачають гроші щомісяця.