Державний ПриватБанк блокує рахунки клієнтів через такі елементарні операції, як отримання грошового переказу. Про це свідчить скарга клієнтки, опублікована на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що її картку заблокував ПриватБанк, і на це рішення не було жодних видимих причин. На додаток, їй не змогли назвати причину цієї "санкції".
"Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують", - обурилася клієнтка.
За словами клієнтки, в банку їй зрештою заявили, що причиною блокування став грошовий переказ, що надійшов на рахунок. Нібито відправник коштів подав скаргу на свою операцію, а "Приват" заблокував усі кошти, що були на картці одержувача.
Зимова допомога: українцям нададуть виплати для оплати комуналки та ліків
"Нафтогаз" закликав пенсіонерів по-новому платити за послуги
Що чекає на тих, хто не оновив облікові дані у ТЦК
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку! Служби безпеки іншого банку! Пишу, щоб дали посилання на статтю закону, згідно з яким мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила — згідно з внутрішніми правилами", – здивувалася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" не може зупинити масову крадіжку грошей з рахунків українців через американські компанії.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк "накручує" відсотки за кредитами: українці не можуть вибратися з боргової ями.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, а от і шахраї на кожну картку: клієнтам ПриватБанку треба бути обережними, працюють із Латвії.