Ощадбанк надав детальні поради для клієнтів, які не отримали компенсацію за програмою "Національний кешбек". Причини затримки виплат можуть бути різними, і часто це пов’язано з технічними нюансами або невиконанням певних вимог для нарахування. У своїх рекомендаціях банк пояснив, як правильно перевірити всі параметри, щоб отримати компенсацію у разі її затримки.
Національний кешбек — програма, яка дозволяє українцям отримати часткове повернення коштів за здійснені покупки, що можна витратити на важливі потреби. Для отримання компенсації клієнт має:
Переконатися, що підключена електронна картка "Нацкешбек". У застосунку "Ощад" потрібно перевірити, чи є активною електронна картка "Нацкешбек", і чи підключена вона до відповідної програми.
Зробити аналогічну перевірку для інших карток. Варто подивитися, яка з карток призначена для розрахунків у магазинах. Це має бути та ж картка, на яку клієнт бажає отримати кешбек.
Магнітні бурі вдарять з новою силою: кава та алкоголь – під забороною
Гороскоп на середу 13 листопада для всіх знаків Зодіаку: зірки вимагають дій, але попереджають – тримайте себе в руках
"Нафтогаз" попередив про важливе нововведення: що змінилося для клієнтів
В Україні кожному пенсіонеру дозволили збільшити виплати в 1,5 рази: як цього досягти
Перевірити налаштування у застосунку "Дія". У розділі "Сервіси" обрати "Нацкешбек" та переконатися, що саме на вибрану картку налаштоване отримання грошей. Додатково банк радить перевірити суму накопиченого кешбеку та строки його нарахування.
Якщо в застосунку "Дія" сума відображається зі статусом "в обробці", кошти будуть зараховані до кінця наступного місяця за попередній. Банк радить у таких випадках зачекати до завершення цього терміну.
Компенсації, отримані за програмою "Національний кешбек", можуть бути витрачені на наступні послуги:
- сплату комунальних послуг;
- оплату транспортних витрат;
- медичні послуги;
- мобільний зв’язок;
- спортивні послуги та абонементи;
- кінотеатри;
- благодійні внески на підтримку української армії;
- інвестиції у військові облігації.
Також банк наголошує, що нараховані кошти потрібно використати до 31 січня 2025 року. Після цієї дати невитрачені гроші згорають.
Ощадбанк пояснює, що затримки з нарахуванням можуть виникати через кілька причин, включно з технічними складнощами у застосунку "Дія". Тому клієнтам рекомендується звертатися до техпідтримки "Дії", якщо проблема не зникає.
Аби мати гарантію отримання коштів за програмою "Національний кешбек", потрібно:
- Завчасно перевірити налаштування у застосунках "Ощад" і "Дія".
- Звертатися до служби підтримки, якщо є підозра на технічні проблеми.
- Слідкувати за новими повідомленнями у застосунках про статус кешбеку та терміни його нарахування.
Нагадаємо, "Ощадбанк" підтримає українські сім'ї: як отримати 500 грн на покупку продуктів
Раніше ми розповідали, що Ощадбанк взяв у "заручники" пенсію українки: не дозволяють ні зняти гроші, ні закрити картку
Також, якщо терміново потрібні кошти: банки дали інструкцію, як змінити кредитний ліміт