Українка поскаржилася на "Ощадбанк" через щомісячне списання грошей за послугу, яку, як стверджує, не підключала. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнтка "Ощада" заявила, що цілий рік не користувалася карткою і не здійснювала жодних операцій. Проте з рахунку щомісяця пропадали кошти.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Найгірший банк з найгіршим обслуговуванням. Крадуть гроші за якесь нібито смс інформування. Я цього не підключала! Рік не користувалася картою, не було жодних операцій", - написала клієнтка.

За словами жінки, банк щомісяця списував по 10 гривень протягом року за інформування, яке фактично не здійснювалося. При цьому вона додала, що у налаштуваннях обмежила інформування, встановивши його лише на платежі понад 1000 гривень.

Популярні новини зараз

Школярі будуть вдома довше: скільки триватимуть зимові канікули

Мінекономіки готує нові правила бронювання працівників: що зміниться до листопада

"Сюрприз" напередодні зими: комунальники заявили про підвищення тарифу на 40%

ТЦК отримає нові повноваження: зобов'яжуть приймати документ

Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"В налаштуваннях у мене підключено інформування на платежі більше 1000 грн і все. І ось сьогодні заходжу і бачу що банк весь цей рік знімав собі по 10 грн щомісяця… За що??? Я нічого не отримувала, картою не користувалася, чому ви крадете кошти?", - обурилася українка.

Фахівці Ощадбанку на скаргу не відповіли, проте інші користувачі порталу підказали клієнтці, що нічого протиправного в діях банку немає. Плата за інформування прописана у тарифах банку та стягується щомісяця.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 20 тисяч гривень просто випарувалися в повітрі: "Ощадбанк" потрапив у скандал із "поїданням" грошей і мовчить.

Також наш портал інформував, стосується всіх власників карток "Ощадбанку": важливі зміни.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив про підвищення тарифів та комісій: які популярні послуги відчутно подорожчають.