Більшість пасажирів навіть не здогадуються, що в Укрзалізниці існує ряд послуг, які входять у вартість квитка. Про те, за що платити не потрібно, нагадали в Visit Ukraine.

Подорожуючи залізницею, ви можете розраховувати на наступні безкоштовні послуги:

1) Пасажири, що купили квитки на потяг мають право безкоштовно користуватися туалетами на залізничному вокзалі. Платні вбиральні мають бути у залах з підвищеним комфортом лише у тому випадку, коли існують безкоштовні аналоги у тому ж вокзалі.

Львівський вокзал, скріншот із відео

2) У своєму вагоні пасажир може звернутися до провідника, щоб отримати окріп для приготування напою або страви.

Популярні новини зараз

Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

3) Окрім цього кожен пасажир має право користуватися холодильником та НВЧ-піччю, які є у купе провідника.

Якщо пасажир боїться висоти, або на верхній полиці почувається некомфортно, то він має право отримати у провідника безкоштовні ремені безпеки. Також пасажир може не складати постільну білизну після використання.

Якщо пасажир проїхав свою зупинку, він може звернутися до начальника потяга, щоб повернутися назад безкоштовно. Для цього за квитком буде складений спеціальний акт, яким продовжиться дія квитка.

"Укрзалізниця", фото: Facebook

Своїми полицями пасажири ділитися не зобов’язані, адже ті, хто їздять на нижній полиці використовують місце для ручної поклажі там. А ті, хто їдуть на верхній полиці повинні використовувати верхнє місце для ручної поклажі.

Нагадаємо, портал Знай інформував, від "Укрзалізниці" вимагають запровадження "чоловічих купе" - жіночі вагони дискримінують трансгендерів та батьків з дітьми

Раніше на порталі Знай повідомлялося, українці поскаржилися на "УЗ" - квитки на потяг купили, а потрібні вагони не приїхали

Також, наш портал інформував, пасажир "Укрзалізниці" попросив повернути гроші за квиток на потяг "Київ-Москва", але йому відмовляли