Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що деякі українці й досі не можуть розібратися з показниками приладів обліку "блакитного палива".
Цього разу українка спробувала дізнатися, чому в особистих кабінетах на порталі "Нафтогазу" відсутні конкретні суми, які мають бути у платіжках, адже ще минулого місяця все було".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" у мережі Facebook.
Українка звернулася до компанії "Нафтогаз" із питанням такого плану: "А чого немає сум у кабінетах? Минулого місяця у мене вже все було. Лічильник із модемом, сам передає, що вже знову сталося, чому нічого немає?".
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У компанії надали відповідь: "Оновлення інформації щодо нарахувань має бути після 12 числа".
Проте українці такої відповіді мало: "У мене всі місяці вже на 1 число було. Тому що модем передає 30/31".
Але і на це в компанії "Нафтогаз" надали відповідь: "Формування рахунку відбувається таким чином: ви з 28-го по 5-те число (поточного місяця) передаєте показання лічильника (особисто, або модем їх спрямовує автоматично до облгазу) за (попередній місяць ) які потрапляють до вашого місцевого облгазу. Облгаз до 8-9 числа формує обсяги і передає їх на платформу, після чого, постачальник формує рахунки (нараховує кошти) за спожиті обсяги, які отримав від Облгазу. Рахунки формуються після 12 числа".
Нагадаємо, тарифи на газ, воду, світло та опалення: експерт з ЖКГ розповів, що буде з цінами у листопаді.
Раніше повідомлялося, три простих кроки: що робити, якщо передали невірні свідчення газового лічильника.
Також, повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.