Українка оформила картку для соціальних виплат у "Ощадбанку" і за два тижні з неї вкрали гроші. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі "Мінфін".

Жінка стверджує, що стала клієнткою Ощадбанку зовсім недавно. Вона оформила картку для соцвиплат і навіть не встигла скористатися нею, як з рахунку зникли гроші.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Відкрила картку для соціальних виплат у відділенні по вул. Генерала Азмазова (колишня Кутузова), 9. Жодних платежів не робила, гроші не знімала. Однак через 15 днів з'ясувалося, що гроші з картки списано, ще й у валюті", - поскаржилася українка.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

За словами клієнтки, ніхто не міг знати даних банківської картки й вона її ніде не "світила". Працівники Ощадбанку порадили їй з поліцією з'ясовувати, куди зникли гроші.

"Але крім мене та співробітника банку, картку ніхто не бачив і в руках не тримав. Досить дивною була реакція кол-центру: не захотіли передавати звернення до підрозділу безпеки банку. Порадили звернутися до поліції, що я й зроблю", - зазначила постраждала.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонери скаржаться на грабіжницькі умови "Ощадбанку": витрушують гроші на кожному кроці.

Також наш портал інформував, що "Відкрив рахунок, а отримав кредит": клієнт банку "Пумб" стверджує, що всі гроші списали за кредит 2013 року.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".