Один з найбільших українських банків Monobank, який користується великою популярністю серед користувачів сучасних мобільних пристроїв, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні сюрпризи.

Цього разу уважний клієнт банку заявив, що банк списує у нього по 100 гривень із незрозумілої причини. Пізніше з'ясувалося, що банк вирішив списати гроші за послугу, якій уже понад місяць.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Monobank. Фото скріншот з Youtube

"Прийшло повідомлення про те, що Моно Банк списав 100 грн з не зрозумілої для мене причини! Подзвонив на гарячу лінію, виявляється - це списання за послугу місячної давності, я офіг!

Популярні новини зараз

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року

"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам

Показати ще

Став перевіряти, виявилося, що при першому розрахунку за послугу — спочатку гроші повернулися, потім я сплатив другий раз і гроші списалися — це видно з транзакцій та залишку коштів після кожної транзакції!

Моно банк розповідає всяку брехню, яку просто на голову не натягнеш та б виправдати свої протиправні діяння! Запевняю всіх вас, рано чи пізно ви зіткнетеся з подібною проблемою!", - пише незадоволений клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "Monobank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, "У чому тоді сенс?": клієнти "Укрпошти" втратили корисну послугу, яка зберігала купу часу.

Раніше повідомлялося, "Я не просив блокувати": українці з картками "Ощадбанку" дізнаються, що їх записали до шахраїв.

Також хто з українців почне отримувати виплати раніше: категорії, які мають право на дострокову пенсію .